داستان ایرانی ها در بهشت جهنم
خودمونی
امیدوارم خوشت بیاد
درباره وبلاگ


خوش امدید دوستای گلم امیدوارم راضییییییییییییی برید اگه نظر نزارید که حلالتون نمی کنم پس خودتون یه فکری کنید فدای همتوننننننننننن خوش بگذره
نويسندگان
جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, :: 18:43 :: نويسنده : باهمه اما تنها

میگن یه روز جبرئیل میره پیش خدا وگلایه می کنه که..اخه خدا این چه وضعیه؟

مایه عده ایرونی داریم توبهشت که فکر می کنند امدن خونه باباشون!به جای ردای سفید همه شون لباس های مارک دار ان چنانی می خوان به جای پابرهنه راه رفتن کفش های نایک ادیداس در خواست می کنن(حال کنید ایرانیا درهمه حال مد روز بودن خودشونو حفظ می کنن) هیچ کدومشون از بالهاشون استفاده نمی کنن میگن بدون بنز یا (بی ام و)یا(تویوتا لکسوز)جایی نمیرن!اون بوق کرنای منم گم شده(خب سوت میزدی حتما باید بوق باشه الودگی صوتی درست کنی) یکی از همینا دو ماه پیش قرض گرفت ورفت دیگه پیداش نشد.اقامن خسته شدم از بس جلوی دروازه بهشت جارو زدم.امروز تمیزمی کنم فردا دوباره پر از پوست هندونه وخربزه و....من حتی بعضی هاشونو دیدم که کاسبی می کنن حلقه های تقدس بالا سرشون رو به بقیه می فروشن.چندتاشون دلالی باز کردن ومعاملات املاک شمالی بهشت می کنن.اتحادیه حوری هاهم امضا جمع کرده که نمی خوان دیدن زنای ایرونی برن چون انقدر ارایش کردن اسپری وماسک و موس  و....به سرشون زدنکه حلقه های تقدس بالای سرشون اتصالی کرده وفیوزش سوخته.(نمیزارن یکم این خانوما به خودشون برسن)چندتا پزشک ایرونی هم بند کردن به حوریا که الا بلا بیاید دماغتون عمل کنیم  وگونه بزاریم از این چیزا(فرشته ها هم بله)خدا میگه.. جبرئیل ایرانیا هم مثل بقیه افریده های من هستند بهشت به همه ادما تعلق داره برو یه زنگ بزن به شیطان تابفهمی دردسر واقعی چیه

جبرئیل میره زنگ میزنه به جناب شیطان...دوسه بار میگه مشتر ام تی ان ایرانسل مورد نظر در دسترس نمیباشد چند بارم میره رو پیغام گیر تا بالاخره شیطان نفس نفس زنون جواب میده جهنم بخش ایرانیان بفرمایید. جبرئیل میگه اقا مثل اینکه سرت خیلی شلوغه(منظورش این بوده که چرا دیر جواب منو دادی هان)شیطان اهی میکشه میگه..نگو که دلم خونه این ایرانی ها اشک منو دراوردنمی خوام خودمو بازنشست کنم شب روز برام نزاشتن تارومو می کنم این طرف ان طرف یه اتیشی به پا می کنن!تا دوماه پیش که اینجا هی اتیش بازی چهارشنبه سوری بود!حالا هم...... ای داد اقا نکن!بهت میگم نکن!!!داشتم میگفتم چندتا دکتر بیمارستان سوانح سوختگی راه انداختن براش تبلی می کنن چندتاشون دختر ویزای مهاجرت به بهشت واکردن ارواح مردم خر می کنن(چش نداره هوش ایرانیا ببینه)بلیط یک طرفه به بهشت می فروشن یک سری شون وکیل شدن وتبلیغ می کنن که می تونن پیش نکیر ومنکر برای جهنمی ها تجدید نظر بگیرن....چند تاشون که روزمین مهندس بودن میگن پل صراط ایراد فنی داشته که اونا افتادن تو جهنم دارن امضا جمع می کنن که پل باید پهن تر بشه چندتاشون هم زنگ میزنن 118جهنم شماره تلفن اتی نشانی وبیمارستان جهنم می خوان الان مراجعه داشتم میگفت ما کاغذ نسوز می خوایم که روزنامه اپوزیسیون باز کنیم ببخش من برم اینا دارن اتیش جهنم خاموش می کنن جاش کولر گاز نصب کنن

امیدوارمممممممممممم خوشتون بیاد حال کنید

 

 



نظرات شما عزیزان:

محمد منصور
ساعت13:35---1 ارديبهشت 1391
سلام
از سر کچل این ایرونی ها دست برندارید چی بگم از ما ایرانی ها ناقلا تر و بدجنس تر خیلی زیاد هست از چینی ها بگم یا از فک و فامیل های جومونگو ،سوسانو ، که صبح تا شب مشغول دروغ گوئی ،چاپلوسی ، رشوه گیری ، زیر آب زدن ،باند بازی و دعوا هستند و تیتر خبر های امروز و سریال های خودشونه . نگی هندیا بهترن یا ترکها .عرب ها یا یهودی های که حال اون رو همه می دونند یا ایتالیائی ها ئی ها معروف به عند خلاف دنیایا فرانسوی ها ی معروف به دروغ گوئی تو اروپا یا انگلسیس های معلوم الحال در دنیا یا امریکایی ها زیاد گفتم فقط یه کلام به نظرم بهشت و البته جهنم همه ما یه جوره و یه جاس اللهم ارزقنی الجنه


Ali08
ساعت23:23---25 فروردين 1391
عالی بود عزیزم من که خیلی خوشم اومد بازم از این داستان ها بنویس عزیز دلم.


حورا
ساعت23:06---26 بهمن 1390
از وبلاگت خوشم اومد

yasamin
ساعت20:39---9 بهمن 1390
سلام عزيزم اين وبتم عاليه مباركه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 22
بازدید کل : 11782
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1